aselliyam23 neredeyse 40 gün dediğinizi çektim birebir, viral ishal olmuştu bebeğim, rota vs değil, nasıl bir hastalık kaptıysa artık. Yoğurda reflör karıştırmak, bebeğin durumuna göre serum taktırmak sürekli, pirinç unundan çok tatlı olmayacak şekilde mama vermek ama asla tıka basa değil bi kaç kaşık şeklinde az az sık sık. Çünkü kusuyorlar anında. Bir de banyo yaptırmaya biraz ara vermiştim banyo yaptırır yaptırmaz daha da artıyordu bezi. Günlük 25-30 bez rahat görmüştük ama bunun en iyi ilacı bence reflör ve kesinlikle yiyorsa yoğurt ile verilmesi. Bu arada ıslak mendille temizlememe özen göstermek lazım eğer bez takıyorsa bebeğiniz, hametan bol bol şart. Yoksa bi de onun sancısı yaşanıyor bir süre sonra