Hmyra06 2.5 gün oldu benim ağlama krizleri olmadı şükür
Cuma günü öğleden sonra başladım sela ile cuma arası buruç süresi okudum niyet ettim sütten kesmek içinallahm sen kolay ve sorunsuz bir şekilde işimi kolaylaştır evladının rızkını yiyeceklerden ver diye
Öyle karabiber sürdüm ilk emmek istedi emdi acı geldi baktı ııı dedi dedi istemedi sonrada aglamadi hiç dünde sabahtan dağa gittik orada aklıma gelmedi bugün biraz kucağıma oturdu yatar pozisyonda açmaya çalıştı annecim eh olmustu hani artık inekler sana süt getirecekti artık bix büyüdük yemek yememiz lazm bak penguenler balık yer tavşan havuc maymun muz yemiyordu hani dedim kitabımız var çünkü bütün hayvanlar insanlar yaşamını sürdürmek için yemek yemeli diyorum iki mızıkladı sustu sunicmek istermisin dedim içti içti mutfağa gittik yemekle arası yok eline kurabiye ev yapımı limonata içiyor bol bol öyle geçiyor günler gecede bol sulu içirip yatiriyorum 🤷♀️ göğsümede azcik sağdım buz koydum sagdm buz koydum bugün çok sagmadm direk buz koydum ağrılar hafifledi 2=3 haftaya anca unutur ama elbet arada gelir yine diye düşüyorum çünkü alışkınlar