Arkadaşlar emzirmeyi nasıl kestiniz 2 gündür uyurken emziriyorum gece beslenmesini kademeli azaltmaya çalıyorum gece uyanınca memede uyumayan çocuk meme olmasa kolik bebek gibi kıyameti kopardı ağladı üzerine öfke hırçınlık krizi az önce sabır taşı aldırdım gündüz bir şekilde idare edebildim ama geceleri malesef napıcam şaşırdım 😪