Baklavanida Cinarabia sma optipro kullanıyorum gayet kilo alımı iyi kızımın şuan 7aylık olcak eg gıda mama şekilde gidiyoruz
060423 Sma optipro bizi acayip derecede kabız yaptı bebelac gold kullanıyoruz şuan ama iyi dediler diye denedik bitsin diye gün saydım dışkısı hem yeşil renge döndü hem de aşırı derecede kabız yaptı poposu kanadı yavrumun her mama her bebeğe iyi gelmiyor
Cinarabia Minik_susam muhtemelen ml az geliyor mesela bizim doktorumuz artık 120 ml geçebilirsin demişti birkaç haftadır 120 içiyor ondan önce 90 ml içiyordu tabiki her bebek farklıdır ama eğer ağlıyorsa gece sık uyanıyorsa açlıktan büyük ihtimalle. Birde aptamil doyurucu değildi sürekli acıkırdı
Dhgul Cinarabia bebeginiz kaç aylık benim bebeğim 5 aylık ve 90 içiyor ara ara da 60 içiyor ama şuan içmesi gereken 120 150 arası malesef ki içmiyor zaten cok kusan bı bebek 120 ictiginde çok fazla kusuyor ne yapmam lazım az mı geliyor acaba 90 üç saatte bır veriyorum ama
Minik_susam Cinarabia 90 ml yap demisti dr . Bebekde kusma oldu dr 60 yap dedi. Simdi dr yok isi bırakmış en son mayis da gittim . Ama yukseltsem de 60 ml de bebek yine kusuyor. Anlam veremedim yoksa yukseltecem
esreyy Cinarabia benim bebeğimde hiç doymuyor sürekli istiyor Aptamil kullanıyorum siz hangisine geçtiniz
Minik_susam Cinarabia bwn 60 ml veriyorum. Dr gitmedim daha eminim ml yükseltecek bide Emziriyorum takviye olarak
Cinarabia Dhgul 3 aylık şuan, acaba bebiş mamayı mı sevmedi hangisini kullanıyorsunuz dr ne diyo bu konuda peki
Cinarabia tekbasimabakiyorum evolvianın küçükleri yok mu acaba? 1 kg lık var sevemezsek diye deneyemiyorum o kadar mama çöp olmasın ☹️
Cinarabia esreyy şuan sma comfort kullanıyorum aptamil denemiştik hiç doyurmamıştı sürekli acıkıyordu 2 saatte bir de kaka yapıyordu bıraktık
esreyy Cinarabia Benim kızımda sma aşırı gaz yaptı Aptamil kullanıyorum ama oda kabızlık yaptı gibi çünkü yaparken aşırı zorlanıyor ve yapamıyor sadece gaz çıkartıyor 🥺