İlk başlarda mama meme olarak gidiyorduk sütüm kesildiği için şuan sadece mamayla devam ediyoruz 3 aylık sma comfort kullanıyorum ama kilo alımında bi yavaşlama gözlemliyorum mamayı çok iştahlı da içmiyor artık😔 tombiş yanakları gitti🤷🏻♀️ ne yapacağımı bilmiyorum sürekli mama araştırıyorum. Aptamil hipp denemiştik hiç yaramadı. Ne kullanabilirim ???? artık çok yoruldum mama araştırmaktan keşke sütüm olsaydı😣😣