Kyaa1204 bizde bir aylık olduk benim bebeğimde çok gazlı bir bebekti halen de öyle ama önce ki kadar değil tabi sonucu sab simplexte bulduk günde 4 defa 8 damla şeklinde. Ve her emzirmeden 10 dakika sonra beline tıp tıp vurarak geğirmesini sağlayın o gaz tam mideye inmeden geğirik yoluyla atabilmesi için