İlk 3 ayı hatırlamak dahi istemiyorum bebeğim gazlıydı denemediğim hiç birşey kalmadı gece sabahlara kadar arabada gezdiriyorduk bir tek öyle uyuyordu eve girdiğimiz an çığlık çığlığaydı 3.ayımıza bir hafta kala ben birisinden rezene içir diye duymuştum korkuyordum vermeye ama o gece çok çaresiz kalmıştım annem yoktu eşim yoktu yanımda verdim çocuğuma çay kaşığıyla rezene çocuğumun gaz olayı bitti sonrasında ben bunu doktora söylediğimde sakın ne yaptın sen çocuk uyku halinde olur sürekli kendin içseydin emzirince geçerdi direk vermen çok tehlikeli uyurken boğulma riski olsa falan diye bir sürü şey söyleyip bana kızmıştı ama bizim gaz meselesi bitmişti rezeneden mi yoksa bazı bebeklerin 3 ay sürüyormuş bazıların 6 ay bazılarının 1 yaşına kadar