Aaayysseee kız kardeşimin düğününe giyecektim, malum bizim doğu tarafı düğünde abartmayı sever bende sönük kalmak istemiyorum 😂 gelinin ablasıyım, görümcesi şimdiden 4000 TL’ye elbise almış çıt çıt saçlardan almış. Herkes şıkır şıkır olacak benim neyim eksik jfjfjf 🫣😁