fatmasel_ Aaayysseee hamilelikten önce 38 idim doğurdum 42 beden oldum bu bna töbe olmaz 🙃yoksa güzel abiye
Beyninizikullanmakucretsizdir Görümcemin düğünü için yeşil renkte abiye almıştım yoksa kaçırmazdım. Kız kardeşimin düğünü var bende yavaştan elbise bakıyordum şansa bak :((
Beyninizikullanmakucretsizdir Aaayysseee tam istediğim tarzda bir abiye, abartılı şeyleri severim de 🫣😁
Aaayysseee 1melek1234 1.250 TL ama almak isteyen olursa yardımcı olcam,yer İstanbul Dolapta da yüklü hesabınız varsa eğer