Deletedmom_73 QueenMommm Bakınca bile içim ürperdi, hamam böceğine benziyor ve bunlar çok kolay türüyor. 😬
EkiminAnnesi QueenMommm bahçeli bir eviniz mi var, kayınvalidemlerin bağ evinde çok var bunlardan dışarda yani. Bazen içerde de görüyorum 1-2. Zararsız çok büyük böcek değiller. Görünce dışarı atın gitsin 🙂
Aslm-34 Cnszmr evet uçuyor bunlar benim evde de var sıcaklarda çoğalıyorlar böyle sürekli bir yerden çıkıyor geliyor uçuyor bunlar
QueenMommm bencorapkadiniyim ay evet o gün banypdada gördüm terlikle duvar arasında sıkıştırdım çıt etti dedim tamamdır 🤣🤣
anymom Ay annemlerde de var bu böcekten. Adını bilmiyorum ama uçuyo ve yerde inanılmaz hızlı yürüyor 😬 Ben görünce peçeteyle tutup pencereden atıyorum 😅