Sadeturkkahvesi eğer çalışıyorsaniz mecbursaniz bişey diyemem elbette ama keyfi göndermek için 2 yaş çok küçük, bir arkadaş da yazmış zaten olumsuz davranışları vs. Oyun gruplarına götürebilirsiniz ebeveynli oluyor içiniz rahat eder hem 😊kız arkadaşım anasınıfı öğretmeni benim kızmla yaşıt kızı var, kreşe ver bakıcı yerine dedim kreş 4 yaş öncesi göndermem dedi neden dedim kreşlerin 1 tanesi iyiyse 10 tanesi berbat yada bi öğretmen iyiyse 10 tanesi çok kötü oluyor ben neler neler gördüm asla kreşe göndermem diyor.