Sadeturkkahvesi tek tek adını bilemem bütün dönem olarak gittik staja farklı farklı kreşler anaokulları denk geldi. Anaokulu hakkında çok da olumsuz şeyler duymadım açıkçası sorun kreşlerdi, kreşlerde staj yapan bütün herkes aynı fikirdeydi birinden bile çocuklar için harika vs diyen görmedim duymadım. Hatta bir hocanın yaptığı hala gözümün önünden gitmiyor 2 yaş grubu ile bir etkinlik yapılıyor topları renklerine ayırıp ona göre kovalara atıyorsun böyle bir oyun işte, çocuğun biri öğretmenin istediği yapmadı diye kolundan tutup sınıf kapısının önüne iteledi çocuğu cocuk nasıl ağlıyor çocuğu ağlıyor diye tehdit ediyor acayip kötü olmuştum eve gelip kaç gün kafama taktım bunu anneme anlattım annem de üzülmüştü