Ben bir kere çok inanmıştım. 26 şubat demişlerdi. 26 şubata hazırlandım resmen. Ailemi de inandırdım herkesi aynı eve topladım. Hazırlık yaptım. O gece deprem olmadı ama bebeğimi emzirirken yataktan düşürdüm. Kötüyü çağırdım ve kötü başıma geldi.
Aslında ben tam olarak inkar etmiyorum. Tahmin edilebilinir. Onlar da net demiyor zaten. Ama teslimiyet çok önemli. Birşey gelecekse başımıza onu engelleyemeyiz.