Kızlar selam birkaç gündür saat 10.11 de deprem olacak diye postlar açılıyor. O saatte parka giden evde durmayan uyumayan birçok insan oldu anladığım kadarıyla. Deprem rötar yapmış. 11.10 da gelecekmiş 😂😂😂😂😂 tövbe tovbeee. Kız anam bunu Allah’ta başkası bilemez. Deprem ülkesindeyiz birgün olacak bunu biliyoruz ama böyle boş şeylere inanıp hayatı zehir etmesek mı kendimize 🌸