Sürekli termosta suyum var kaynayınca bir kavanoza da koyuyorum o soğuyor mama yapacakken o soğuyan ve termostaki suyla karıştırıp yapıyorum ve kaşıkla karıştırıyorum. İlk mama yaptığımda çalkaladım üstünde öyle yazıyordu kutunun bebeğim bütün gece kıvrandı kesinlikle gaz yapıyor. Tüm gün dışarda olduğumuzda da mutlaka buluyorum biyerden sıcak su termosumu dolduruyorum kafede olsa başka yerde yardımcı oluyorlar