Almila0101 kaynayıp soğuyan suyun üstüne tekrar yeni su kaynatıp termosta ılık hale getiriyorum o suyuyla mamasını hazırlıyorum soğuk suda mama çözünmez ayrıca bebeğinize gaz yapar ve soğuk olduğu içinde besin değerleri devreye girmemiş olur 40 derece suya hazırlayın diyor kutularda birde ben çalkalamıyorum kaşıkla karıştırıyorum biberonu köpüklenip gaz yapmasın diye, ek gıdaya başladık doktorumuz plastik şişe damacana vb bunlara doktorlar güvenmiyor çok beklediği için cam şişede su alın onu verin dedi öyle yapıyoruz