Gokce_17 daha dün sabah öyle bi kalktım ki kabus görmüştüm. Rüyamda başka bi evde oturuyorduk. Apartman 10-15 katlı büyük bizde son katlardayız. Deprem oluyor çevremizdeki evler çökmüş yıkılmış bizim apartman toprağa gömülmüş haldeydi. Bir sürü insan perişan halde ağlıyorlardı. Evimize eşya almaya girmek zorunda kalıyordum. Uyandığımda kalbim sıkıştı resmen üzüntüden korkudan. Dediğiniz habere bakmadım ama buraya da paylaşmak istedim rüyamı.