Gamzeeyigun ayyyy biz doğduğumuz andan beri böyle şeyler yaşıyoruz. Ama ilk ağladığım an şeydi, kordonu kestiler yapıştırdılar böyle koynuma, ebe de iyice açtı üstümü ten teması yap diye. Sadece bana yapışana kadar ağladı. Ama bana yapıştığı anda sustu. Hatta ben bir sorun mu var neden ağlamıyor diye telaşlandım. Sen varsın ağlamaz dedi. Birde şey var yatarken kalkıp oturuyor, mızıldanıyor bu sırada, ya babasına ya bana yapışıp nam nam nam diyip geri uykuya dalıyor.