KLORAK
Emzirirken içilen doğum kontrol hapı var aslında ondan içsen?
Yani eğer çocuk düşünmüyorsan şuan riske atma derim bacım bak 2 kez o yöntemle korunduğumu zannettim ve oğlum 3 aylıkken Hamile kaldım😅
Amacım korkutmak değil ben yaptım sen yapma diye söylüyorum 😅