Kizlar bebegim 3 ay 1 haftalik öncelikle bunu belirteyim…
Bugun disardaykenn kaarnimda pıt diye bir sey hissettim esimle dalga gectim aha biri vurdu icerden diye,umursamadik.
Simdi afedersiniz tuvalletten geldim yataga yuz ustu yattim karnimda sanki bebegimin hickirik tuttugu donemde ki gibi pıt pıt şeyler oldu 1 2 dakika ama hani kallbiniz karninizda atar ya oyle gibi ama daha asagida neyse aklima bebek gelmiyor neden cunku hesaplamalarima gore bebegim 45 gunluktu iliskiye girdik (geri cekilme ile ve evet korunma yontemi degil biliyorum) yani bebegim6 haftalik falandi yani suan 13 14 haftalik falan 7 ciksak 7 hafta kaliyor gebe kalmak icin yani bebek hareketi olamaz ama ben kizii 15 16 haftalikti net bi sekilde hissetmeye basladim 13 haftalikken pıt pıt hissediyordum.
He bu arada henüz regl olmadim, simdi bu karnimda ki kalp atisi asla degil bebek olsa 7 haftalik olusmamis oluyor diye dusunuyorum…
He bu arada 1 gecede hamile kaldim ben ve iliskiden 12 gun sonra ögrendim hamile oldugumu erken döllenmisti evet sacma mantikli her turlu cevaba acigim😑