Ay başlıcam artık depreminize ya. Tam unuttum diyorum hop hergün deprem postları yine aklıma geliyor anksiyetem tutuyor. Kim bilebilir yahu o zaman olacakmış şu zamanmış bide gün vermişler oldu saat de verin de ona göre önlem alalım tövbe yarabbim ya. Her an dua edip tövbe etmekten başka önlemimiz mi var???? Kaçabilecek miyiz yada ev mi taşıyabileceğiz hayır. Niye sürekli şöyle postları açıyorsunuz anlamıyorum ki gece evinde tek kalan oluyor korkan oluyor