Deletedmom104 tedbir alamıyorum, 2 yavrum var aklım çıkıyor 6 Şubat’ta olanlardan sonra 🥺 evim kendi evimiz ama 60 yıllık en az, çıksam kiraya verip başka evde otururum ama deprem için çıktığım evi başkasına nasıl kiraya vereyim, kul hakkına nasıl girerim 🥺 burayı kiraya vermeden başka evde de oturamam kiralar uçmuş iyice 🥺 Allah evlatlarımızı korusun, o günahsız yavrularımız hatrına da bizleri korusun