kolonyalimendil Mervetnl damardan alırlar canım belki o aylarda küçük olduğu için öyle yapmışlardır ama damardan alıyorlar 🥲
miray31 BeyzaKeles evet ben de öyle biliyorum biraz daha büyüsün bu ay olmasın dedim ama bir şey değişmeyecek 😅
BeyzaKeles miray31 bence küçükken daha iyidi 6 ayda enfeksiyondan verdik o daha kolay olmuştu 9 ay baya zor oldu
miray31 Mervetnl sanmıyorum belki o ayda çok küçük diyedir ne sebeple aldırmıştınız? Normalde 1 yaşında önce kan değerlerine bir kez baktırmak gerekiyormuş. Genelde 9.aydan sonra bakıyorlar ona da
Mervetnl miray31 enfeksiyondan korköuştuk 1 gün boyunca uyudu çünkü ama meğerse atak dönemiymiş ve büyüdüğü için uyumuş 😅
BeyCan_aks miray31 Doktorumuz ikisinide yazmış aşı kartına Ama sadece aşı olmasından yanayım Yaşına gelince ise kan alımı olsun istiyorum nasıl olsa 3 ay sonra yaşında oluyor
miray31 BeyCan_aks ben de 10-11.aylarda falan yaptırırım heralde zor olcak diye korkuyorum şuan ben hazır değilim çünkü😅