miray31 9. Ayda kızamık aşısını yapıyorlar. Hemşire bilakis söyle soledi (Suriyelilerden sonra yapılmaya baslamis önce tek toz yeterli oluyormuş onlar gelince hastalık çoğalmış o yüzden iki toz şeklinde yapıyorlarmış) hayır getirmedikleri gibi şer getiriyorlar !!!!
Kan istemediler doktor benim kanıma baktı doğumdan sonra hiç kan vermemisin diye .
Ateş yapmadı bundan önceki aşılarda yapmamıştı.