Azra_zumra_ Evet çok fazla ağlıyordu sustugu tek yer memeydi.. 😩bir anda sancı giriyor belirli saatler de mesela aksam 5 den 8 e kadar ağladığı oluyordu. Hiç susmadan ağladığı günler vardı ☹️süt alerjisi için doktorum 2 hafta içinde süt olan hiç bir şeyi tüketme dedi fark oluyorsa devam et demişti.Bol bol masaj yap akşam uyumadan sıcak bir duş iyi geliyor birde yediklerine kimyon at karın ağrısı gaz sorunu da yapıyor. Ilk 2 ay pış pış ile uyuttuk hiç kapatmıyorduk sesi sonra yavaş yavaş bıraktık şimdi elimi karnına koyuyorum öyle uyutuyorum.