Toprakbebekk Hacer0772 bunlr olacak şeyler yapacak bişey yok malesef hasta olacaklar, düşecek kalkacaklar ama en güzeli ne biliyormusunuz onlar bunların hiçbirini hatırlamayacaklar 🙃
Moonbow06 Peki size birşey soracağım. Bizim doktorumuz kreşe felan gidiyorsa Rotavirüs aşısını yaptırın evden çıkmıyorsa gerek yok dedi. Sizde öyle birşey diyen oldu mu
YaseminAsel Hacer0772 emzirme sonrası bende gazını çıkartamıyorum ya çok nadirdir çıkarttığı hepsi birikiyor işte içinde öyle de bazen ne kadar yapsa da içindeki gaz bitmiyor ben elle muayenr yapıyorum karnına gazlar geliyor elime zaten gurk gurk🤭
Hacer0772 YaseminAsel oyy kıyamam ya aynı benimki de öyle ama benim bebişin alerjisi de çoktı yumurta akına ve süte bugün hatta hafif nokta kan vardı kakasında ve pişiği artmış aşı etkilemiş olabilir mi diye düşünüyorum bazıları alerjiyi tetikliyor diyorlar
Hacer0772 E_Defne benim bebeğimin alerjisi var yumurta akı ve süt hassasiyeti aşı tetiklemiş olabilir mi kakası değişti hafif noktalı kanama da var
Cikoleyla Hacer0772 siz kabızlığı ve gaz sancılarını atlatabildiniz mi? Normale ne zaman döndünüz acaba?