ayse4421 ilk oğlum 6 aylıktı ek gıdaya başladığımda keşke erken baslasaymisim hiç bişey yemiyor şuan. Ama ikinci oğlum tam 4 aylıktı ek gıdaya başladığım zaman şuan ne olsa yiyo. Hemşire 6 ayı bekleyelim dedi ama ben beklemedimm. Ben ilk yoğurtla başladım günde 1 kase küçük kaselerde yogurt yedirdiydim. Yoğurdu muza karıştırdım yada kayısıyı haslar blenderdan geçirir yoğurda karıştırırdim. Birde cıvık şekilde yumurtanın sarısıni yedirirdim. Daha sonra bebek irmiği ile muhallebi flan yaptım bu arada bunlarla 1 ay daha idare ettim 5 aylık oldu ve daha sonra internetten bebek ek gıda tariflerine baktım devamlı ordaki pütürlü gıdaları tercih ederdim. Hiç püre yapıp veya yaptığım şeyleri kayısı haric blenderdan geçirip vermedim. Bebeğim 7 8 ayına geldiğinde ekmek bile yiyebiliyordu. Bizle sofraya oturuyordu artık. Şuan 2 yaşında ve onun yediğini kimse yemiyor maşallah 🥰 Şimdi üçüncü oğlumu da aynı 4. Ayda başlatacam.