ipekozlutiras anladim canim bizde onla korunuyoz 4 ay oldu normal dogum ettim 18 gun geçti 40imda oldum birde 40 dan sonra temmuzda olmadim yarin kan verecm sıkıntı olmadi prz. Kullaniyoz ama öyle sizinkinde patlak vesayre olmadıği haldemi 20 gün geçti