Emr066 ipekozlutiras bende olmadim daha test yaptim negativ Ama yinede korkuyorum neden gecikdi aceba 4aylik oglum var😩
Canan60 ipekozlutiras benim 9 ay oldu ikinci sezaryan olalı 6 gün geciktim dışa bosalim yoluyla korunuyorum
melo23 ipekozlutiras aynen çok uzun olmuş sizin hiç beklemeyin en azından bi tedavi ederler bi bakarlar ilac verirler hasta olmamakta çok sıkıntı veriyor sürekli olacak gibi oluyorsun gelmiyor