Cereninannesi acile gittik, benim kızımın da burnu tıkalı 2 gündür, fizyolojik serum yazdı, eczaneden aldık, şırınga ile çektik, 2 gündür yapıyoruz kızım çok rahatladı. dün gece 11den 7ye kadar hiç uyanmadan uyudu, sonra yedi tekrar uyudu, 10.30da uyandı. Bu akşam da banyodan sonra yaptık hiç tıkanması yok 🙄