Kizim 7 ayına girmek üzere, bu sabah uyandığında oldukça terlemisti. Ateşini ölçtüm 37 bu saate kadar hep 37 dereceydi. Sabahtan beri burnu su gibi akıyor ve ara ara hapsuruyor. Evde peteklerimiz yanıyor uyandiginda mutlaka yelegini giydiriyorum. Bu saat oldu çok huysuz ve burun akintisi devam ediyor. Doktorumuza sordum huysuzlanirsa calpol ve ıhlamur verebilirsin, ateşi normal dedi. Kizimi emziriyorum ama burnundan dolayi emmekte zorluk cekiyor. Usutmedigime o kadar eminim ki nasil oldu anlamadim. Ne yapabilirim nasıl gecirebilirim yardimci olurmusunuz? 😔