nesee en güzeli. Birbirimize alışma sürecimiz olucak bizimde ama etrafta insanlar olunca ben rahatlığa alısıcam onlar gidince zorlanacaöm ayrıca insanlar kendi kafalarına göre yetiştirmek istiyor. Bi de ilk torunu iki tarafında ama ben koca karı şeylerine inanmıyorum. 40 saçmalığı var bir de ona da inanmıyorum bazı seyler e tamam ama çoğu şey hurafe... 😒🤔 esiniz yanınızdaysa size saygı duyuyorsa en önemlisi o 🙏🙏 şükürler olsun Rabbime ki anlayışlı bir eşim var 🙏