Zeynepyagmur sezaryen oldum, 5. Gün evimi dip köşe temizlerken buldum kendimi, 20 yaşındayım bebeğim doğdu evime geldim annemle kayınvalidemin arası olmadığı için kayınvalidem evime gelemedi bana bakmaya annemde bakmadı zaten 3 ay 26 günlüğüz doğduğu günden beri TEK’im ayaktayım uykusuzum Yorgunum ama dünyalar güzeli kızım var mutluyum, gönder herkesi bebeğinle kal daha güzel oluyor herşey❤️