2prnses1prens aybikreis bilgisayardan oldugu için sorun olmaz çocuklarla yapabilirim onu çocuklarım sakin hallederim onu bi şekilde örgün okumam imkansız bırakıp gidebileceğim kimseler yok malesef ama uzaktan eğitim bana ilaç gibi gelir
2prnses1prens Kbrbisi28 evet geçen seneden yüksek puan alıp sıralamadan yerleşemeyen çok fazla tanıdıgım var malesef bu senede benim olmayacak gibi içimi kararmak istemiyorum ama sıralamam kötü 🥺
newmom15 2prnses1prens evet sıralama önemli ama ben puanla daha iyi anlıyorum. Muhasebe gelir tahminimce aslında adalet bile gelebilir düşük puanlı üniversitelerde tercih kılavuzu yayınlanınca ordan bakarsınız.
2prnses1prens newmom15 puana bakaraktan böyle hevesleniyorum ama işte alımlarda sıralama önemliymiş ve çok fazla yığılma oldugu için sıramam çok gerilerde malesef 🥺 sanki olmayacak gibi bu sene