Ay nolur okuma hırsı kapladı içimi beni bi aydınlatın sıramam puanım öyle çok iyi değil malesef tyt ye girdim sadece 1.626.176 sıralamam hiç çalışmadan anca bu kadar oldu açıktan 2 yıllık istiyorum bi yer gelir mi uzaktan eğitim istiyorum gelirse eğer nereleri tercih etmeliyim uzaktan eğitimi 3 çocukla yapabilirmiyim sizce 🥺🥺😁