Biirbebekbirannee efeninannesi4207 bende mecburum biraz yapmaya, zorluk yaşıyoruz çünkü piyasa berbat
Ayssss1 efeninannesi4207 allah yardim etsin herkese oturdugum binada 3 tane kiraci var hepsinin ev sahibi de ayni kisi 1400 tl yapmis kiralari bana dua edin yeter demis evler gayet guzel 2+1 yeni bina ist sancaktepe de
Deletedmom_58 Hkshkshsk Allah vicdan merhamet versin.Cok guvendigi evi bir sebep verir Allah ,elinden giderse o zaman görür. Çok güvenmesin malına mülküne Asıl mal mülk sahibi Allah’tır
Semaemrahamza Kimse yüzde 25 i niye uygulamamış hani yasal olan o ne diye kabul ettiniz ki çıkaramaz da mahkeme olmadan 🙄
iki_prens_annesi_ efeninannesi4207 vallahi zor biliyorum ama ne kadar sukretseniz az her yer ateş pahası bize de geçen sene 700 den 1500 yapmışlardı bu ay bize de zam gelcek 1500 den kaç olcak Allah bilir çıkma şansım da yok en düşük kira 5 bin
Birbebekmeselesi0 1875ti sizden ricam 5 bin verin dedi 3.500 verdik orta yolu bulduk ev sahibimiz %25 in üstünde zam veremeyeceğin bilincinde yoksa oturduğum semtte 12 binden aşağı kira yok merhamet her insana gerekiyor valla