Ertugrulnannesiii efeninannesi4207 öldurmediler sanki.. çok duyduk haberlerden ev sahibi kiracıyı veya kiracı ev sahibini vuruyor veya öldürüyor. İnsanlar birbirlerine düştü artık.kacip gideceğimiz yerde yok her yer aynı ateş pahası.
Burakgul1 Burakgul1 malesef sözleşme yüzde 25 ama uyan yok çıksak ankaradayız 15 binden aşşagı ev yok burda
Hkshkshsk efeninannesi4207 seninki yine iyi kuzenime 4 binden 10 bine çıkarmış yok demişler ozaman çıkın eve ben yerlescem diyip çıkarmış
Deletedmom_58 Hkshkshsk Allah vicdan merhamet versin.Cok guvendigi evi bir sebep verir Allah ,elinden giderse o zaman görür. Çok güvenmesin malına mülküne Asıl mal mülk sahibi Allah’tır
efeninannesi4207 Hellloooo evet sizinki de çokmuş birde içli dışlısınız yani gerçekten ona rağmen çok bile Allah yardımcınız olsun
Hello-kitty 2sene once 600 ile girdik eve 1 sene sonra 800 yapti bu senede bi anda 4.000 bine çıktı….
Baltopu efeninannesi4207 canım maşallah hangi ilçe orası,bende konyadaym 10 binden başlıyor merkezde kiralar🤦🏻♀️
Biirbebekbirannee efeninannesi4207 bizim kirada merkezi biryerde evimiz var, kira zam zamanı geldi suan 1750 lira ödüyorlar. Zam zamanı gelince kirayı 3,500 yapsam çok mu fazla olur diye düşünüyorum. (Evde 5 kişi yaşıyor ve hepsi çalışıyor )
efeninannesi4207 Biirbebekbirannee bilemedim ki ama o kadar çalışan varsa bence yapmanız lazım diye düşünüyorum bende kıtalara baksanıza hep yüksek söylüyorlar
egee_momm efeninannesi4207 1500 den 2500 yaptı evim 4+1 ve 11. Katta oturuyorum sağolsun zora sokmadılar bizi🥲
Biirbebekbirannee efeninannesi4207 bende mecburum biraz yapmaya, zorluk yaşıyoruz çünkü piyasa berbat