Edaltundag Defne_alya2 göğüs ucundan iğne ile mi boşalttı yani? Detaylı anlatabilir misiniz ben de iğne ile kendim açmıştım :((
Defne_alya2 Edaltundag yok hayır mastit olduğumda göğüs içinde iltihaplanma olmuştu bir doktor ameliyatla boşaltalım iltihabı dedi bir başkası da enjeksiyonla göğüs üzerinden boşalttı
Edaltundag Defne_alya2 bana da geçmezse ameliyat ile boşaltacağız dedi 26 adet antibiyotik iğne yaptırdım hala göğsüm tam anlamıyla toparlanamadı :( şimdi nasılsınız
bakkalemzigi rabis53 beyaz lahananın yapraklarını buzluğa atın donsun sonra çıkarıp göğsünüze koyun ağrısını sızısını dindiriyor