Mastit diyince herhalde en çok ben oldum gibi geliyor.hafta 3kere olurdum.Ağlayarak uyanırdım sağımdan soluma ,solumdan sağıma dönemezdim.öyle lanet bişey.Rabbim kimseye vermesin.Kendi çözümümü söyleyim belki yapar işe yarar.Banyoda sıcak suyun altında iyice masaj yap sonra göğüs uçlarından tut salla aşağı yukarı,sağa sola sonra ya emzir ya sağ.banyo yapamazsan bile hemen tut göğüs uçlarını salla inşallah şifa olur.