Cnyld Bizim süt alerjimiz var ama doktor süt ürünleri zor sindirildiği için de karın ağrısı oluyor dedi ona dikkat ediyorum ve 2-3 hafta da bir masaja götürüyorum çok iyi geliyor gece yatmadan duş aldırıyorum, ayaklarında çok sıcakta olsa her zaman çorap var.kime kolik desem çorapsız gezdirme dediği için.