-Kuzika- Ben de böyle bir dönem geçirdim, ve doymuyor diye mamaya müracaat ettim, ilk başlarda günde 1 öğün mama yeterli oluyordu sonra bu günde 3 öğüne çıktı, Mama verdiğim öğünler biraz olsun beslenme aralığı açılıyordu rahat ediyordum yalan yok. Ancak sonra baktım mamanın önünü alamayacak gibiyim git gide daha çok mama daha az anne sütü alır oldu. Bebeğim emince uzun uzun emiyordu 1,5 saat başını bekliyordum. Sütümü sağmaya başladım, sütüm az olsun çok olsun bebeğimi 15 er dk emzirdim her iki taraftan. Sonra hemen ardına sağdığım sütü verdim. Bu süreçte beslenme aralığı da açıldı. Hem de sağarken sütüm de artmış oldu tabi bebeğim de büyüdü daha kuvvetli çeker oldu sütü ve artık sağıma pek ihtiyaç duymuyorum. İşe gideceğim günler hariç tabi