Bunlar nasıl zihniyet ben anlamıyorum. 15 yaşında liseli kızımızın pedini değiştirmesinden ağdasını yapmasından bahsetmiyoruz. 3 yaşında en geç tuvalet eğitimi aldığını varsayarsak maksimum 3 yaşındaki bir bebeğin altının değişmesinden bahsediyoruz. Kız bebek veya erkek bebek bile demiyorum. BEBEK. Evlatlarımıza öğretmemiz gereken ebeveynleri dışındaki insanlarla sınırlarını korumaları babalarına öcü gibi bakmaları değil. Erkek bebeklerin mahremiyeti yok mu o zaman bizde onları emzirmeyelim niye mememizi görsünler altını değiştirmeyelim.. zaten kız bebek baba ayrımı yapanlar oğullarına erkek olduğu için göster amcalarına çükünü deme kapasitesine sahipler, erkeği kadının üstünde tutan kafa yapısıyla bu hayatlarını yaşıyorlar. Arkadaşlar yaşımız genç ama gün gelecek yaşlanacağız. Sadece erkek evladı olan anneler yatalak olduğunda pislik içinde mi duracak bakacak kimsesi yokken veyahut aynı şekilde babalar. Bırakın bebeği iki yetişkinden bahsediyorum bunda bile mahremiyet olamaz. Neden? Çünkü bakıma muhtaçlık var. Yapmayın gözünüzü seveyim kızına tövbe yarabbim o gözle bakacak adamlarsa kocalarınız gece kesin atın çükünü de dünya bi pislikten temizlensin