Merhaba benim zor kalındığı zamanlarda mutlaka babadan destek alınabilir veyA değiştirebilir. Ama genel düşüncem 0 - 3 aralığında bir eğitim vermek elbette çok zor fakat bebekliğinden itibaren çocuğun özel alanına saygı duyulmalı öz bakım becerilerinde kimsenin olmadığı sadece ebeveyni tarafından karşılanması gerektiğini ve çok zor durumlar dışında babanın kız bebeklerde alt değiştirmesini doğru bulmuyorum. Benimde 3 aylık kızım olabildiğince dikkat etmeye çalışıyorum