Benim kızımda da vardı, kremi önermedi doktor, neşterle 10 snde açtı. Çok korkmuştum ama sağlığı için gerekliydi. Üstelik ben ne pişik kremi ne ıslak mendil kullandım hiçbir kimyasal kullanmadığım halde olmuştu, bezlerden kaynaklı olduğu söyleniyor ve çok fazla vaka var günümüzde. Anne için de çocuk için de zor bir durum çok geçmiş olsun.