Benim kızımda da 4 aylıkken vardı çocuk cerrahı açtı çok zorlamadan. Östrojenli krem yazdı ben de kullandıkça kızım huzursuz oluyordu bir iki defadan fazla kullanamadım. Arada bakıyorum yapışıklık varsa elimle zorlamadan ayırıyorum ama ben açıyorum 2-3 hafta sonra tekrar birleşmeye başlıyor,sürekli devam ediyor. Tek çare östrojenli krem dedi çocuk doktoru. Onu da ben kullanamıyorum ne kadar sürecek bilmiyorum.