Panikatakanne valla ben 20 damlayı gün içine bölerek kullaniyorum. bende böyle bı post açmıştım herkes bu şekilde önermişti bana. 3 kere 20 damla diyo zaten 3 kere 20’ser damla demiyo ki kağıtta. 20’ser damla yazsa 60 damla kullanabilirsiniz ama 20 damla yaziyo. ister 20 damlayı tek seferde için ister gün içine bölün. ben öyle biliyorum yani yine de iyi araştırın siz