Fulihkn hiç bi yontem yok bağırsakları gelişene kadar tek yolu sabır cok doktora gittim bütün gaz ilaçlarını kullandım hiçbiri fayda etmedi en son bi doktor bulmuştum gittim bana doğruyu söyledi sabır etceksin başka yolu yok dedi dediği gibi 3.4 aylıkken duzeldi genelde şu bize iy geldi diyenlerde 3.4 aylıktan sonra aldığı ilaçlar yi geldi sanıp ilaca sığınıyor