Fulihkn
Valla bu durumu en ağır şekilde atlattım diyebilirim bi ağlıyordu herkes duyardı. kullanmadığım gaz ilacı kalmadı ne masajlar ne müzikler ne sakin ortamlar hiçbiri yaramadı bebeğim yeni 3. Ayına girdi hafifledi biraz onun dışında sünnet yaptık onun da etkisi olabilir ki bence de etkisi vardı bizim buradaki büyükler sünnetten dolayı da oluyor diyorlardı çok şükür rabbime atlattık bi an hiç geçmeyecek gibiydi 😭