Nononame Bizimde saat akşam 7de başlıyor 9a kadar sürüyor.. Memede uyuyor normalde ama o saatlerde memede bile ağliyor hırslı hırslı emiyor emiyor tekrar bırakıp ağlıyor uyuyana kadar böyle gidiyor ve saat 9 olduğu zaman uyuyor gazımı var atak döneminde miyiz bilmiyorum 3 aylık olacağız 🙏🏻