Merhabalar, bebeğim neredeyse 2 aylık ilk haftadan beri akşam 8-9 da başlayıp gece 12-1 e kadar süren huzursuzluğu var, kolik galiba. Normalde huzursuz olduğunda meme veriyorum hemen uyuyor ama bu saatler arasında memeyle savaşıyor. Tutuyor, hırslı hırslı emip ağzından çıkarıyor, ağzından çıkardığında yine hırslı hırslı meme arıyor tutmaya çalışıyor, kol ve ayaklarıyla debeleniyor. Bu meme reddi midir? Meme reddi nasıl oluyor 😔